Thessa 2012.06.02. 18:15

O P E N

Üdvözlök Mindenkit a sweetly-spanic.blog.hu-n, amely a mai nappal megnyitotta kapuit mindazoknak, akik szeretik Gabriela Spanicot, avagy valamelyik sorozatáért rajonganak!
Ez a blog megpróbálja a lehető legtöbb információt összegyűjteni a csodálatos, és tehetséges venezuelai színésznőről, és bízom abban, hogy ez sikerülni is fog.

Annak idején én is, ahogyan rajtam kívül még nagyon sokan, a Paula és Paulina című telenovellával ismertem meg, és azonnal mély benyomást tett rám, és a kezdetektől figyelemmel kísértem, hogy mi történik, hogyan alakul a Bracho család élete, és miképpen formálódnak a karakterek, pedig akkoriban még én is csak egy gyerek voltam, de a mai napig emlékszem azokra a napokra, amikor leültem a televízió képernyője elé...

A tegnapi napon (június 1.) véget ért a Bosszú a Sorozat+ csatornán, és az oldal nyitási időpontját ezért is terveztem rögtön másnapra, hogy Gabriela Spanic mindig itt legyen, legalább a monitorokon keresztül.

Kívánok Mindenkinek kellemes böngészést a jövőben, és jó szórakozást a bloghoz!

- webmiss -

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetly-spanic.blog.hu/api/trackback/id/tr44561552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása