Köszöntök Minden Kedves Látogatót! :)

Ennek a blognak a témája a szépséges, és tehetséges, venezuelai származású színész-, énekesnő, Gabriela Spanic. Van olyan ember az országunkban, aki nem ült le a TV elé, amikor hazánkban a Paula és Paulinát vetítették? Nem, nem hiszem. Köztük voltam én is, mint megannyi másik ember, aki kezdetben csak egy átlagos tv-néző volt, de a sorozat végére fanatikus rajongó lett.
Csodálatos élmény volt, hogy Gaby novemberben ellátogatott hozzánk; élőben látni, hallani.. Egészen más, mint a képernyőn keresztül nézni. Annyi megpróbáltatáson ment keresztül, neki is, mint általában a hírességeknek, vannak ellenségei, de ő mindig igyekezett erős maradni, és nem hagyta el a hitét, miszerint minden rossz után jönni fog a jó.
Kezdetben - ahogyan az említettem - a Paula és Paulina c. sorozat által ismertem meg őt, később figyelemmel kísértem A betolakodó, a Szeretni bolondulásig, illetve a Második esély című sorozatokat is. Jelenleg A bosszút követem figyelemmel, és sajnos a Császárnő, illetve a Csábítás földjén elnevezésű telenovellák kimaradtak az életemből, mert számomra nem volt jó a vetítésük időpontja.

Miért hoztam létre ezt az oldalt?
Jó kérdés. Kedvtelésből. Nem tudom. Egyik nap csak kipattant a fejemből a gondolat, hogy miért is ne? .. Ez a nap május 4. napja volt, egy péntek délután. Azóta folyamatosan töltöttem fel az adatokat, hogy a tervezett nyitásra, 2012. június 2.-ra elkészüljek egy bizonyos mennyiségű információval, ami ehhez szükséges. Nem tudom, hogy ez mennyire sikerült. :) Folyamatosan bővítek, legalábbis, ez van tervben. De nem tudom, hogy ezt a tervem mennyire tudom kivitelezni. A honlap szerkesztése csak egy hobbi a megannyi elfoglaltságom közt, és nem tudom garantálni, hogy hétfőtől vasárnapig friss hírekkel szolgálhatok..

Az oldalról
Kiegészítésként szeretném hozzáfűzni, hogy ha esetleg nem rendesen jelenik meg valami, elcsúszik a lap, vagy ilyesmi probléma lép fel, akkor ajánlatos a felbontást 1024*768-ra állítani.
Továbbá, hogyha a kinézetekre vagy kíváncsi, hogy milyen színekben pompázott eddig a blog, akkor kattints az alábbi linkre: layouts

Bízom benne, hogy mindent megtalálsz, amit szeretnél!

Én csak annyit kívánhatok, hogy érezd jól magad, olvasgass a posztok között, nosztalgiázz, hogy jobban megismerhesd Gaby Spanicot és életét!

Kellemes szórakozást kívánok!

- webmiss -

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetly-spanic.blog.hu/api/trackback/id/tr504490497
süti beállítások módosítása